kinder buenO..
cik assue kamu nk kinder bueno eaa??
alOrr2 sian yer..
suh lOrh cik b kamu blikan..
heee..
takpa2...
t lau cik emy dapt kinder bueno lgi..
cik emy tk lpe cik assue ok??
lps ni sapa plk yg rjin bg coklat kinder buenO
ni kat aku..
dlu apit..pastuh z..
nOw cik b saya la kOtt..
heee ...
*suka gila..gila..gila..
r coklat ni*
jum kte berbueno..
:)


0 comments:
Post a Comment